Избор на категория
Вашата количка

Изпращане за ремонт

Как да изпратя повреденото си устройство за ремонт?

  • Пригответе своето устройство за изпращане:
    • Премахнете всякакви аксесоари, калъфи, СИМ карти и карти памет.
    • Не е нужно да изпращате кабел или адаптер, освен ако конкретния ремонт не го изисква.
  • Приложете бележка с Вашето име и телефон за контакт и кратко описание на проблема:
    • Премахнете кодовете за заключване или ги напишете на бележката - за 90% от ремонтите ни е необходим достъп до устройството с цел тест, контрол над процеса на ремонт и гаранция че сме свършили работата по най-високите стандарти и Ви го връщаме в перфектно състояние.
  • Опаковайте го добре:
    • Използвайте оригиналната кутия или такава със сходен размер.
    • Ако нямате такава подръка, попитайте служителите на Еконт или Спиди за съдействие.
  • Изпратете ни го:
    • със Спиди до наш адрес: София, бул. Цар Борис III 262, магазин Тъчскрийн БГ, 0899356288
    • с ЕКОНТ до офис на Еконт Княжево в София, Тъчскрийн БГ с телефонен номер 0899356288
  • При получаване, правим предварителен оглед, диагностика и оценка, наш техник се свързва с Вас за да Ви информира за цена и срок за ремонта.
  • При одобрение от Ваша страна, се заемаме за работа. Ще Ви държим в течение за целия процес
  • След завършване на ремонта:
    • Ще се свържем с Вас за уточняване на адреса за получаване на сервизираното устройство.
    • То ще е идеално почистено и дезинфекцирано, с придружаваща го гаранционна карта и добре опаковано.
    • Имате право на преглед и тест преди да заплатите пратката.
  • Насладете се на обновеното си устройство :)