Доставка и плащане
Доставка на продуктите
Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма на посочения от клиента адрес за доставка (или до поискване от офис) в съответствие с посочените Тарифи за доставка и настоящите Общи условия.
Срок на доставка
Срокът на доставка зависи от наличността на артикулите. В случай, че разполагаме с всички поръчани продукти на склад доставката е в срок до 2 дни от момента на изпращането. Нормалният срок за изпълнение на поръчка е 1-2 работни дни. Ако продуктът не е на склад (особено в случаите на изчерпан внос или недостатъчно произведено количество) срокът е по-дълъг.
Трябва да се има предвид, че за всяка поръчка е необходимо технологично време за изпълнение: разговор с клиента и уточняване на детайлите, пакетиране, подготовка на опис, пратка, товарителница и заявка на куриер. В тази връзка, поръчки изпратени след 16.00 часа е вероятно да НЕ бъдат получени на следващия ден.
При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти.
За момента предлагаме доставка за България със следните фирми:
Speedy
Доставка до удобен за Вас офис или избран от Вас адрес. Услугата е валидна за всяко населено място на територията на България. Срок на доставка 1 работен ден или по график за малките населени места. Пратката се предава лично на получателя срещу подпис.
Еконт
Доставка до удобен за Вас офис или избран от Вас адрес. Услугата е валидна за всяко населено място на територията на България. Срок на доставка 1 работен ден или по график за малките населени места. Пратката се предава лично на получателя срещу подпис.
Допълнителни такси към куриерските услуги
Към цената на куриерската услуга се добавя 1.2% такса наложен платеж и застраховка. При пратка изпратена със застраховка, клиента има право СЛЕД КАТО ПЛАТИ, да изиска от куриера да изчака и в негово присъствие да отвори пратката и да я провери. При повредена при транспорт стока клиента попълва възражение, на бланка предоставена му от куриера в претенцията му бива разгледана от тях.
Условия за предявяване на рекламация
По време на гаранционния срок Тъчскрийн БГ ООД поема транспортирането на дефектния компонент в двете посоки!
Задължителни условия за признаване на гаранционно обслужване:
1. Да ни информирате за възникнал дефект по телефон или електронна поща.
2. Да изпратите дефектния компонент по куриер за НАША СМЕТКА при следните ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ:
- да използвате куриер ЕКОНТ с доставка до Офис Княжево в София
- да бъде опакована в оригиналната или в подходяща за транспортиране опаковка, която да гарантира запазване на компонента;
- чупливи компоненти като матрици се изпращат със застраховка, обявена стойност и ЧУПЛИВО; Стойността на обявената стойност е сумата, която сте заплатили при покупката!
- компонента / стоката да бъде придружена с гаранционна карта и детайлно описание на повредата / дефекта.
ЩЕ БЪДЕ ОТКАЗВАНА ГАРАНЦИЯ НА МАТРИЦИ / ДИСПЛЕИ ИЗПРАТЕНИ БЕЗ ЗАСТРАХОВКА И ЧУПЛИВОСТ!
3. Тъчскрийн БГ ООД ще ремонтира или замени гаранционно дефектния компонент в срок до 30 дни от получаването му в сервиза на фирмата. Фирмата ще откаже гаранционно обслужване при неспазване на горните задължителни условия и в случаите описани в ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ обявени на сайта и гаранционната карта придружаваща компонента.
4. Ако се установи, че изпратения компонент не е дефектен, транспорта ОТ и ДО Клиента (куриерската услуга) ще бъде заплатена от клиента + 5 лева за направената диагностика.